קנייה באתר ההוצאה

1. כדי לחפש ספר באתר יש להקליד בחלונית החיפוש את שם הספר או את שם המחבר.

ניתן גם לבצע חיפוש מתקדם, וכן לחפש בקטגוריות.
בדף הספר המבוקש תוכלו לקבל עליו מידע רב ואף לעיין בעמודים מתוכו     .

.2  לרכישת הספר יש ללחוץ על "הוסף לסל". הספר המבוקש יתווסף לסל הקניות שלכם. לאחר מכן ניתן להמשיך לגלוש באתר ולהוסיף פריטים, או לעבור לסיום הרכישה ע"י מעבר לסל הקניות.

3. כאשר בעמוד הספר לא מופיע כפתור "הוסף לסל" סימן שהספר לא נמצא עכשיו במלאי ההוצאה. 

עבור הזמנות שערכן מעל 99 ש"ח המשלוח יגיע עם שליח עד הבית ללא תוספת דמי משלוח.

.3 לסיום הרכישה, אם אתם לקוחות חדשים, יש לבצע רישום ראשוני קצר באתר. את הרישום ניתן לבצע דרך קישור ההתחברות בצד שמאל בסרגל העליון התחברות לאתר, או מסל הקניות בלחיצה על "המשך לקופה".

אם אתם לקוחות ותיקים – הזינו בחלון שייפתח לאחר הלחיצה על "המשך לקופה" רק את שם המשתמש והסיסמה שבחרתם כאשר נרשמתם לאתר.

4. הזינו את פרטי התשלום: סוג כרטיס האשראי, מספרו ותוקפו. ניתן גם לשלם באמצעות Paypal. כדי לסיים את תהליך הרכישה לחצו על הכפתור "לתשלום" שבתחתית העמוד. לאחר מכן תקבלו אישור על ביצוע הרכישה, וכן את מספר ההזמנה שלכם.

5. לרכישת ספר מקוון יש למצוא את הספר המבוקש, ולפני הלחיצה על "הוסף לסל" יש לסמן "ספר מקוון" במקום "ספר מודפס" (המסומן כבררת מחדל) ולהמשיך לקופה.
לאחר הרכישה יהיה הספר המקוון פתוח לדפדוף עבורכם בכל זמן שתיכנסו לאתר ותזדהו בשם ובסיסמה.
בדף הספר יופיע הקישור "דפדף בספר". לחיצה על קישור זה תוביל ישירות לספר המקוון.  

שאלות  נפוצות

האם האתר מאובטח ובטוח לרכישה?

כן, אתר הוצאת שוקן מאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת. פרטי כרטיס האשראי אינם מגיעים להוצאת שוקן אלא לחברת האשראי באמצעות חברת הסליקה טרנזילה.
אם התקבלה בעת תהליך ההזמנה התראת אבטחה כלשהי, היא נוגעת בדרך כלל להגדרות המחשב שלך.

בתוך כמה זמן אקבל את הזמנתי?

כל  המשלוחים נעשים על ידי שליח עד הבית ויגיעו עד שבעה ימי עסקים.

האם ניתן לאסוף את הספרים ממשרדי ההוצאה ולחסוך דמי משלוח?

לא ניתן.

כיצד ניתן לדעת מה מצב ההזמנה?


לאחר ביצוע הרכישה תקבלו עדכונים בדוא”ל על מצב ההזמנה.

האם ניתן לבצע רכישה לא דרך האתר?

בהחלט. ניתן לבצע הזמנה בטלפון 03-5610130 (ימים א-ה, בין השעות 16:00-9:00, נא לבקש את אתי הראל).

האם ניתן להחליף פריטים שנרכשו?

כן. אם ברצונכם להחליף ספר שקניתם תוכלו לעשות זאת תוך 14 יום מתאריך קבלתו, בתנאי שהספר במצב חדש ובצירוף חשבונית המעידה כי הספר נרכש ישירות מההוצאה.
להחלפת ספרי ההוצאה שנרכשו במקומות אחרים (חנויות ספרים, למשל) יש לפנות למקום שבו נרכש הספר ולפעול בהתאם למדיניות ההחלפה של נקודת המכירה.

להחלפת ספרים שנרכשו ישירות מההוצאה יש להחזיר את הספר (בדואר רשום או בדרך אחרת). אם אתם שולחים את הספר בדואר, אנא הקפידו לארוז אותו כך שלא ייפגם בעת המשלוח, ולצרף את החשבונית המעידה כי הספר נרכש מההוצאה וכן מכתב עם שם מלא, כתובת ומספר טלפון. לקוח שהחזיר ספר בהתאם לנוהל זה יהיה זכאי להחלפת הספר או קבלת ספר אחר במקומו.

אם התחרטתי ואני מעוניין לבטל את העסקה, האם אני יכול לעשות זאת?

כן. ניתן להחזיר את הספר שנרכש באתר תמורת זיכוי כספי עד 14 יום מתאריך הרכישה, בצירוף החשבונית, ובתנאי שהספר במצב חדש ולא נעשה בו כל שימוש.

מה עושים אם הספר פגום?

אנו עושים כל מאמץ כדי לספק ספר תקין. עם זאת, לעתים רחוקות מסתנן למלאי ספר עם פגם בייצור למרות מערכת אבטחת האיכות של ההוצאה.
אם סופק לך ספר עם פגם בייצור (דפים חסרים, הפוכים וכדומה) אנו נחליף אותו, ובלבד שהספר קיים עדיין במלאי. ספרים עם סוללות יוחלפו עד שבועיים מיום הקנייה.
להחלפת הספר יש להחזירו להוצאה עם חשבונית הקנייה, ועם קבלת הספר הפגום יישלח או יימסר ספר תקין במקומו.
כאשר מחזירים את הספר יש לצרף מכתב ובו תיאור הפגם, שם מלא, כתובת ומספר טלפון.

מהי מדיניות התשלומים באתר?

ניתן לשלם בשני תשלומים עבור קנייה מעל 200 ₪, ובשלושה תשלומים עבור קנייה מעל 300 ₪.

מה לעשות אם הספר שאתם מחפשים אזל?

אם אין באפשרותנו לספק את הספר, מכיוון שאינו נמצא במלאי באופן זמני או קבוע, ניצור עמכם קשר להמשך טיפול.

למידע נוסף

נשמח לתת מענה בכל שאלה נוספת ולסייע בכל בעיה. להתקשרות עמנו לחצו על הקישור: כתבו לנו.

בברכה,

צוות הוצאת שוקן